.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. بارش اولین برف پاییزی / بارش‌های شدید در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد.(ادامه)
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد. هشدار هواشناسی برای ۹ استان
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد.(ادامه)
«حلیمه‌جان» کجاست که ان‌قدر از آن تعریف می‌کنند؟
حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.(ادامه)
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد. سه‌شنبه کل کشور بارانی می شود
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد. بارش برف در نقاط مختلف کشور
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.(ادامه)
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند. کشتار ۱.۵ میلیون پرنده در فریدونکنار
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند.(ادامه)
کاهش دما تا 15 درجه در برخی شهرها
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا بارش باران در بخش‌هایی از اردبیل، کردستان، زنجان، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خواهیم داشت و روز شنبه بارش در این مناطق بیشتر می‌شود.(ادامه)
عکس/ چشم اندازی زیبا از آبشار ورزان
آسمان شب بهاری سوباتان بهمراه کهکشان راه شیری و چشم اندازی زیبا از آبشار ورزان، ییلاق سوباتان در تالش استان گیلان واقع شده است.(ادامه)
چه سالی در ایران ۸ متر برف بارید؟
(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود. یک شمال و یک رحیم(يادداشت)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود.(ادامه)
ورود ممنوع به خاطر کرونا
تمامی ورودی‌های مازندران امروز هم به روی خودرو‌های غیربومی بسته است.(ادامه)
شمال نیوز : « اصناف شمال » که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد . « رمدانی » با اصناف شمال آمد / تولد تنها رسانه مکتوب بازار شمال کشور
شمال نیوز : « اصناف شمال » که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عباس رمدانی منتشر می شود از یک تیم تحریریه حرفه ای بهره مند است که به دغدغه ها و راهکارهای موجود واحد های صنفی خواهد پرداخت و شامل اخبار ، یادداشت ها ، تصاویر و گزارشات متنوعی می باشد .(ادامه)
عکس/ آسمان آبی رشت بعد از برف
با پایان آخرین بارش برف زمستانی سال ۹۹ در استان گیلان، آسمان آبی به شهر رشت جلوه ای زیبا داد.(ادامه)
آغاز بارش باران در استان های شمالی کشور
به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز در استان های شمالی کشور ،بارش باران پیش بینی می شود همچنین با توجه به افزایش نسبی دما، احتمال ذوب شدن برف ها و سقوط بهمن وجود دارد. (ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
قحط الرجال در رشت؛ واردات مشاور توسط شورا
آیا همین که در تهران چشم گشوده و رشت را دوست داشته باشند، کافی‌است تا حکم مشاور فرهنگی شورای شهر را به دستشان دهید؟(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند  و نوشتند.... عقده گشایی برخی رسانه های گیلان بر علیه سردار سعادتی / گلوله انتقاد سردار به هدف خورد که اینگونه برآشفته شدید/ چه کسی بهتر از استاندار اسبق و نماینده فعلی می تواند از تبعیض های اعتباری سخن بگوید ؟
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند و نوشتند....(ادامه)
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند..... سود کرونا در جیب غیرانتفاعی‌ها / رنج معلمان و سود مدارس غیر دولتی !
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند.....(ادامه)
قائم شهر؛ شاهراه عبور سرمایه و گردشگر بدون جذب!(ديدگاه)
(ادامه)
هشدار هواشناسی به کشاورزان
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه ۱۹ بهمن‌ماه، کاهش ناگهانی دما بین ۹ تا ۱۴ درجه در بسیاری از استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
موج جدید بارش‌ها در راه است
سازمان هواشناسی کشور از موج جدید بارش‌ها در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد:‌ یکشنبه آینده در نوار شمالی کشور کاهش دما محسوس خواهد بود.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌های سیلابی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر استان دور از انتظار نیست. هشدار نسبت به وقوع سیلاب در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌های سیلابی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر استان دور از انتظار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. .... برنج هاشمی، از تولد و فراگیری تا سفره های مردم ایران
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.